Meteen naar de inhoud

Werkwijze

Hoe werk ik? Goede vraag. Eveneens een vraag die mijn vrouw me vaak stelt. ‘Hoe wérk jij nou eigenlijk?!’

Het is moeilijk om hier in het algemeen wat over te zeggen, omdat het verschilt per klus en per opdrachtgever. Hierbij toch een poging.

Kennismaking

Eerst hoor ik graag wie je bent, wat je verhaal is en wat ik voor jou of je organisatie kan betekenen. Ik stel vragen als: welk product heb je voor ogen, wat is de doelgroep, wat is de gewenste deadline? Dat kan per mail, telefonisch, of we kijken elkaar even in de ogen.

Vervolgens bespreken we alles wat belangrijk is om tot een goed eindproduct te komen.

Wat kost dat?

Dat verschilt nogal. Journalistieke opdrachtgevers hanteren vaak een vaste prijs per woord, pagina of artikel. Bij grotere opdrachten maak ik een vrijblijvende offerte met daarin alle belangrijke informatie. Omdat je waarschijnlijk precies wilt weten waar je financieel aan toe bent, maken we vooraf een glasheldere prijsafspraak. Eventuele extra kosten – zoals reiskosten – spreken we in dit stadium af.

Offerte oké? Dan ga ik voor je aan de slag!

Ik breng jouw verhaal tot leven.