Werkwijze

1. Kennismaking

Voordat ik voor u aan de slag ga, wil ik eerst meer over u en de opdracht weten. Daarom zullen we beginnen met een vrijblijvende kennismaking. Dit kan per telefoon, e-mail of post. Om tot het product te komen dat in uw plaatje past, bespreken we de volgende punten:

  • Waar gaat het om (journalistieke tekst, persbericht, tekst voor een website, folder, interview, eindredactie etc.)?
  • Wat is de doelgroep (en de daarbij gewenste stijl)?
  • Wat is uw boodschap?
  • Wat is de gewenste lengte van de tekst (aantal pagina‚Äôs, zinnen, woorden of tekens; ook kunt u hier eventuele wensen wat betreft de vorm aangeven)?
  • Welke informatie levert u vooraf aan (post of e-mail)?
  • Wat is de gewenste leverdatum?
  • Wat zijn uw contactgegevens (voor- en achternaam, naam van uw bedrijf, adres, postcode, plaats en telefoonnummer)?

 

2. Offerte en tarieven

Nadat we de nodige informatie hebben uitgewisseld, ontvangt u per e-mail een offerte. Natuurlijk vrijblijvend. Omdat u waarschijnlijk wilt weten waar u financieel aan toe bent, maken we samen een glasheldere prijsafspraak. Eventuele extra kosten - zoals reiskosten - spreken we in dit stadium af, zodat u precies weet waar u aan toe bent. Bent u van plan vaker met mij in zee te gaan, dan kunt u uiteraard rekenen op een korting. Voor goede doelen geldt hetzelfde.

3. Bevestiging

Als u akkoord gaat met de offerte, ontvangt u een opdrachtbevestiging. Als u die op uw beurt heeft bevestigd, is de opdracht een feit; ik ga voor u aan de slag!

Klik hier voor de Algemene Voorwaarden